JEMPUTAN KENDURI UNTUK SEMUA

PERHATIAN KEPADA SEMUA KAWAN-KAWAN

Dijemput semua kawan-kawan ke majlis kesyukuran
di rumah Rizatul

Pada:- 4 April 2009 (Sabtu)
Tempat:- Semambu
Masa:- Lepas Isya'
(Makne nye malam la yer lepas solat isya')

Semoga kehadiran anda semua akan memeriahkan lagi
majlis tersebut.


TAHNIAH....

Tahniah pada MASNIZA dan Suami kerana telah menimang cahaya mata yang ke 4 ??? (kalau tak silap)
Si puteri selamat dilahirkan di Klinik Farabi seberat 3.9 kg.

Semoga dimurahkan rezeki..


sms diterima dari Masniza pada 11 Mac 2009 Rabu 1:27 p.m

Inilah kami antara bekas pelajar SMAP 1994

Inilah kami antara bekas pelajar SMAP 1994

Aktiviti 2008

Gathering dan reunion bagi tahun 2008.
Akan diadakan pada 8/11/2008 bertempat di pantai Balok.
Semua dijemput Hadir.

Sunday, November 9, 2008

Sorotan dan ceritera sehari di Pantai Balok

Coretan seharian di Pantai Balok sempena Gathering 2008.
Inilah menu utama kami..bbq ayam.
Kenangan bersama semua yang hadir pada reunion tahun ini.
Apalah yang si Fahmi tu dok ajar anak dia...
Kamal menerima hadiah cabutan nama bertuah.
Rizal sedang mencabut kertas...nama bertuah
Azis dan Penat.
Azura sedang membacakan nama bertuah.
Setia menunggu nama di panggil...
Amboi..seronok dia dah dapat hadiah
Sedang asyik menulis nama untuk cabutan nama bertuah.
Masih setia menanti...
Sedang mencabut nama bertuah...
"Lambatnyer....la nama aku dipanggil"
Apalah yang lucu tu..sampai tergelak semua orang...
Menunggu nama bertuah di panggil..
Kamaruh..penerima nama bertuah.
Bilala...nama aku nak dipanggil...
Siap berdiri diatas tunggul kayu abang kite...
Gaya santai Fahmi dan family dibelakang...wifenyer bersama anak mereka..Amelia.
Masing-masing sedang menunggu cabutan nama masing- masing..adakah diri mereka bertuah.
Acara cabutan nama bertuah di mulakan...
Rileks..rileks di pondok yang di sediakan

Ini lah dia taiko bbq pada gathering tahun ni..Amirul suami si Ina.
Anak dara sedang menyeduk makanan..si Zai dan Zura
Ynag ni apehal pulak abang kite dok garu kepala...aper masalahnyer tuh...
Yahya dan Mirul sedang membakar ayam dan daging. Sipuetri bergaun putih tu adalah anak si Kamal. Berborak sambil berbual-bual
Orang yang paling banyak chit chat dalam group ni...saper lagi kalau bukan si Zai..takder dia sunyi la pulak...jangan marah yer....
Inilah Tok Penghulu kami...masih solo...ntah bile la kami boleh makan nasi minyak nyer...
Borak-borak sambil tunggu ayam masak.
Yang ni pulak..anak si Ina dan Mirul (Sofea) ....siap possing lagi dengan itik yang di beli kat situ dengan harga RM15.
Yang cilik-cilik ni anak si Kamaruh..
Tukang isi arang ....
Ini lah kenangan beramai-ramai...
Yang ni buat aper nie....gossip ker....ape ker? seronok bercerita tu..pasal aper yer?
Nampaknyer..yang membakar sorang jer..yang lain...tu tukang makan yer...
Yang ini pula merupakan anak-anak Kamaruh.
Si comel ni ..adalah puteri kepada Adnan dan Mariam yang diberi nama Aqillah.
merupakan Azminuddin.Juga merupakan suami kepada Masliza. Yang kecik tu pulak anak mereka.

No comments:

About Me

Kuantan, Pahang, Malaysia
SMAP singkatan dari Sekolah Menengah Air Putih.